torsdag 28 oktober 2010

Wow!

Hans hud var så mjuk, och smakade lätt av salt.
Hans doft fyller mitt rum och min säng, som om hans närvaro dröjer kvar även efter att han gått.
Hans läppar var mjuka, kyssarna plågsamt njutningsfulla.
Hans fingrar mot min kropp fick mig att skälva av förväntan, och när befrielsen äntligen kom fick jag bita honom i axeln för att inte skrika rakt ut av njutning.
Aldrig förr har en man lyckas skicka mig över gränsen så lätt, så snabbt. Aldrig förr har en man lyckats skicka mig över gränsen punkt.
Nog för att jag njutit av sex, men att ligga och gny av njutning .
Jag bönade och bad om mer, stönade hans namn och bönföll honom att ge mig mer.
Att få orgasm på orgasm så lätt, en helt ny känsla.

Han lyckades få mig att känna mig fullkomligt trygg och bekväm i situationen, och under hans fingrar smälte jag som varmt vax.

Han har magiska fingrar, magisk tunga och jag kan ju bara be en stilla bön om att när det är min tur att återgälda att jag lyckas med samma bravur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar