onsdag 13 oktober 2010

...

Hur kan det komma sig att sex är så svårt? Att sex och intimitet blir ett oöverstigligt hinder?
Att jag med all min passion, all min styrka och min vilja helt enkelt tycker att sex är det svåraste som finns.

Sex med sin närhet är så.. stort! Mäktigt. Jag drömmer om sex, jag målar det, jag skriver det men att rent fysiskt prata om det är så jobbigt, så krävande, så genant. Jag försöker, för jag vill verkligen. Men det är fortfarande så svårt, och orden tycks aldrig kunna lämna min mun. För oavsett hur hårt jag försöker så kan jag inte.

Missförstå rätt, jag njuter av närheten, av någons mjuka hud. Av varma läppar och händer. Jag kan längta efter att känna en annan persons händer på min kropp, men tycks inte kunna uttrycka den längtan mer än som ord på en anonym blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar