onsdag 20 oktober 2010

Den långa önskan.

Det finns önskningar och fantasier som aldrig kommer att lämna min läppar, ord som aldrig kommer att sägas. Som bara kommer att finnas som skrift och som ekon av handlingar som aldrig skett. Igår kväll låg jag naken på min säng och betraktade min kropp i det varma skenet från min lampa. Jag studerade hur mitt höftben sköt ut när jag låg på sidan, hur skuggan av min mage föll mot mina grafitgrå lakan. Hur tyngden av mina bröst flyttade sig, hur min hud såg ut. Hur min bröstkorg hävde sig i takt med min andning. Min kropp är vacker, ärrad av det lilla liv jag hunnit ha men ändock vacker. Den är sin egen, och den är starkare än den verkar.
Jag tänker på sex konstant för tillfället och ingen mängd självbefläckelse tycks kunna stilla de lustar jag lider av. För jag lider. Hela min kropp skriker efter mänsklig beröring, en smekning, en kyss, en mans smak i min mun och på min hud. Smaken och doften av någon annans svett.
När han är här vill jag fläta in mina fingrar i hans nacke och kyssa honom besinningslöst tills jag tappar kontrollen över var han börjar och jag slutar. Jag vill känna den känslan jag hade en kväll på min kökssoffa, känslan av att hela min kropp vibrerar och min andning är förlamad. Varje andetag var som en suck som undslapp mig.
Jag vill knuffa ner honom på min säng och långsamt knäppa upp knapparna i hans skjorta och blotta hans platta mage. Jag vill smeka hans bringa och känna hans puls i mig, hans hetta under mina handflator.
Jag vill retsamt smeka hans mage och låta mina fingrar glida innanför hans byxlinning, följa linjen från hans höftben och steg för steg upptäcka hans hud.
jag vill dra min tunga över hans höft för att slutligen ta honom i min mun, jag vill suga av honom, hårt, djupt och intensivt med hans fingrar i ett fast grepp om mitt hår. Jag vill sluta när han balanserar på gränsen till ett njutningsfullt vanvett, jag vill driva honom så nära kanten jag bara kan utan att han tippar över.
Jag vill att han ska klä av mig och känna på min kropp, ta mina bröst i sina händer. smeka dem, nafsa på dem, slicka på dem. Smeka mina bröstvårtor med sin tungspets. jag vill lämna min smak på hans tunga, hans läppar.
Jag vill att han slickar mig tills jag sprängs av njutning, tills mina andetag är stön och jag stönar hans namn. jag vill känna hans tunga smeka mig, reta mig och pressa mig mot extas.
Jag vill känna hans tyngd mot mig när han tränger in i mig, känna honom fylla mig. Hans händer på min kropp, mina ben kring hans rygg som för att pressa honom djupare in i mig. Hans kyssar mot min hals.
Jag vill känna hur djupt in i mig han kommer när han tar mig bakifrån, känna smärtan av hans grepp om mitt hår, känna hur det svider av smällarna över skinkorna.
Jag vill rida honom, retfullt, sakta bara för att öka tempot när det börjar närma sig. jag vill känna honom komma i mig, djupt i mig. Höra hans andning, hans stön.

Jag vill verkligen ha denna man, som väcker så många begär i mig. Som får mig att åtrå så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar