lördag 16 oktober 2010

Det där suget i magen.

När jag vaknade imorse så var det med ett sug i magen, en längtan efter hans famn. Otroligt nog. Detta är den kyskaste inledning på en möjlig relation jag någonsin haft.
Jag längtar mig galen efter mer men jag lägger band på mina begär. Samma sak som jag alltid gjort. Men nu gör jag det av andra skäl, i vanliga fall så får jag sex men lider ändå av uppdämda känslor av åtrå.
Nu vill jag. Jag vill, vill, vill.
Jag ser på honom när han är här och vill inget hellre än att dra mina fingertoppar över hans hud för att veta hur den skulle kännas mot min hud. Jag vill verkligen veta hur hans mun smakar på riktigt, hur hans tunga känns. Hur hans hår känns mellan mina fingrar, jag vill leka med lockarna i hans nacke.
Det enda jag vet om fysisk känsla med denne man är känslan av att bli hårt kramad av honom, jag vet hur hans mun känns mot min käklinje och hur spända hans läppar har varit när vi delat ganska kyska kyssar. Men det lilla jag fått har gett mig mersmak, jag vill veta om spontaniteten och retsticke-sinnet han charmigt nog lider av skulle vara där i en sån situation.

Så jag tänker på det, och suget i magen vägrar lägga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar