måndag 11 oktober 2010

Driver mig till vanvett.

Bara jag tänker på hans mjuka läppar och de kyska kyssarna jag ärligt stal så känner jag ett sug i magen jag inte känt på evigheter. Bara jag tänker på hur hans mun rörde sig mot min käklinje när han mumlade godnatt, hur hans skägg var mjukt och strävt så känner jag att jag håller på att krevera av åtrå.
Tankarna på honom driver mig till ett långsamt och njutningsfullt vanvett.
Att vilja ha men inte få.
Aldrig trodde jag att jag möjligen skulle kunna njuta av en sådan plåga. Synen av hans mage när han blottade den i ett par sekunder gjorde mig fullkomligt stum av lust, inte ett ord klarade jag att yttra till hans stora förnöjelse. Huden på hans platta mage såg ut att vara lite för liten för hans kropp som en tröja man växt ur men ändå tar på sig. Alldeles utsträckt vid höfterna. Jag klarar knappt att tänka på hans långa smidiga fingrar, eller hur mjukt han kramar mig. Bara hans doft, o herre min skapare. Hans doft. *suck*

Jag kommer att bli fullkomligt galen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar