torsdag 25 februari 2010

Fantasi

Jag bygger fantasier, jag målar scenarion i mitt huvud. Jag bygger upp en känsla, en beröring. En tanke blir en värld, ett andetag blir stönanden. En doft blir en sinnessensation. Jag bygger fantasier. Jag ligger på min säng och låter mina fingrar vandra över min kropp på upptäcktsfärd. Jag smakar på mina fingertoppar, låter min tunga försiktigt dra över den yttersta spetsen på min nagel. Jag drar mitt finger sakta över min mun, känner min amorbåge och min underläpp. Mjukt, fylligt. Jag drar mina fingrar utmed min hårlinje, så försiktigt att det knappt är kännbart. Jag vandrar nerför min hals, över nyckelbenet. Jag känner mina bröst och hur mina bröstvårtor blir hårda av kylan i mitt rum och av den lätta beröringen. Jag finner min hud, känner den som om jag aldrig tagit på den förr. Jag låter mina fingrar vandra vidare, utmed midjans kurva, stannar till vid höften. Mitt höftben känns under huden, hårt. Jag känner min egen gåshud under mina fingertoppar, känslan är säregen. Kall men ändå inbjudande. Jag smeker mitt lår, det är kvinnligt, fylligt. Vackert. Låter min fingrar vandra till de mest känsliga punkterna på min kropp, jag smeker mig själv. Uppfylld av fantasin att det är dina fingrar som målat min kropp med lätta penseldrag, att det är din tunga som retar mig. Att dina läppar gett mig gåshud. Att det är dina händer som håller min höft låst, att det är du som skänker mig njutningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar