söndag 21 februari 2010

En känsla bara.

Jag är tänd, konstant. Jag vet inte vad det är han gör med mig, men varje gång jag sluter mina ögon kan jag bara tänka på sex. Jag får bilder framför mig av hans händer på min kropp, hans tunga mot min hals. Tyngden av hans kropp mot min, känslan av hans hud mot min, hur salt han smakar. Hans läppar mot mig, hur han doftar precis vid käklinjen. Känslan av att världen försvinner när jag känner honom i mig, rytmerna, ekot av tung andning. Hans röst och orden han viskar. Mina naglar som gräver sig in i hans rygg, känslan av att tappa fotfästet.
Jag sluter mina ögon och ser våra sammanflätade kroppar framför mig, känner hans fasta grepp om min kropp, smärtan och njutningen.
Jag sluter ögonen och känner hans händer på mina höfter medan jag rider honom...

Himmel, jag är tänd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar