söndag 21 februari 2010

En ny röst.

Jag har en ny röst. En röst som kräver, som åtrår, som lustar, som driver mina sinnen till vansinne.
För första gången i mitt liv känner jag att jag klarar att sätta ord på mitt trånande, min längtan och alla mina sensuella önskningar.

Jag har aldrig varit en sensuell och sexdriven varelse, men den senaste tiden har öppnat dammluckorna och jag värderar plötsligt min egen sexualitet högre än jag någonsin gjort. Sex har alltid varit för andra och inte för mig. Men på sistone har jag börjat se njutningsmöjligheterna med min egen kropp, jag ser mig själv naken och inser att jag är åtråvärd. Jag tar för mig av sex, jag kräver närhet, beröring, intimitet. Jag fantiserar och jag njuter av min egen beröring.

Jag har påbörjat min egen lustresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar