fredag 10 februari 2012

Färgad.

Han svepte sina färgtäckta fingrar över mig som om jag vore duken han skulle skapa konst på.
Han lät sina fingrar sakta vandra nerför min ryggrad, utmed mina sidor.
Svepte långsamt in mig i ett lager av färg.

Rött, orange, gult.

Sakta blandade han färgerna på min kropp, använde sina händer som penslar.
Han smekte mig så sakta att jag höll på att bli galen.
Jag kunde inte röra mig ur fläcken, stod som fixerad med mina ögon kopplade till hans.
Som om han såg rakt igenom mig och målade det som rörde sig inom mig.
Mina muskler var som paralyserade.
Allt jag kunde göra var att andas, och höra mina egna böner om att bli frisläppt eka inombords.

Hans varma mun mot mina höfter, mot mina lår, mot min mage, överallt.
Blandat med doften av färg så höll hans beröring på att dränka mig.

Precis när jag kom vaknade jag med ett stön.

Vilken fantasi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar