onsdag 20 juli 2011

XXX

Första gången jag följde med honom hem blev jag förvånad över min ha-girighet och över hur dominerande jag kan vara.
Jag blev förvånad över hur lätt det kan vara att uttrycka sina innersta önskningarna i väldigt få ord.
Första gången jag låg i hans säng blev vårt sex ett maraton som inte slutade förrän solen gick upp, trots att jag skulle vara på jobbet halv 8.
Vi knullade, vi pratade, vi knullade och så fortsatte det.
Utan ord så förflyttade vi oss från ställning till ställning och jag gjorde saker jag inte trodde att jag någonsin kunde göra.
Han slickade mig tills jag höll på att sprängas, jag red honom tills jag knappt visste var jag skulle ta vägen.
Jag testade analsex för första gången i mitt liv och jag trodde att jag skulle dö av njutning när han tryckte ner mig hårt i madrassen.
När han höll fast mina handleder kunde jag inte göra annat än att njuta och herre jävlar vad jag njöt.
Vi har perfekt sex. Det är frigjort, skamlöst, skönt och för första gången någonsin känner jag att jag har en älskare som helt ut lyssnar på de saker jag berättar i förtroende.

Men..
Jag finner det fortfarande svårt att sätta ord på mina fantasier.
De är kanske helt enkelt för diffusa för att göra verkliga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar