lördag 23 juli 2011

Kvinnan.

Jag drömde om feberheta kroppar hela natten.
Om fuktig hud mot fuktig hud.
Jag drömde att jag trasslade in mig i ditt långa mörka hår och att jag hade smaken av ditt innersta på mina läppar.
Jag drömde att jag smekte dig till klimax och smakade på dina safter från mina fingrar.
Jag drog min tunga över din lena brunbrända hud och vägde dina bröst i mina händer. Jag drog mina tummar över dina bröstvårtor och kände hur de stelnade till under mina fingrar.
Jag kände dina händer på min kropp, din tunga mot min klitoris och din varma andedräkt mot mina lår.
Det var intensivt. Njutningsfullt. Syndigt.
Jag skämdes nästan lite när jag vaknade i samma säng som jag drömde om fast med en mans doft bredvid mig när jag precis drömt om en kvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar