måndag 25 juli 2011

Färgens hemlighet.

Nackdelen med att jag får regelbunden sex är som följer.
Desto mer sex = desto mer skaparlust = desto mer målande =desto mer sexlust.
Ond cirkel.
Jag målar så intensivt just nu, ligger halvnaken i färgen och smeker ut oljefärgen över duken.
Jag drar mig själv djupare och djupare i trans.
Längre och längre in i mörker.
Lika mycket färg hamnar på min kropp som på duken.
Doften, färgerna och känslan av färgen mot min hud tänder mig och lämnar mig flämtande på andra sidan av målningen.
Varje smekning på duken känns som en elektrisk beröring av mig, varje andetag blir ett med dofterna, varje del av duken blir ett med mig.
Och jag målar, och målar och målar.
Och flämtar efter luft.
Tappar bort mig själv i pensel dragen och stönar fram delar av min själ.
Jag viskar in mina sexuella hemligheter i färgens gömmor.
Och det lämnar mig frustrerad.
Uppdämd med sexuell energi.
Rastlös.
Och just idag har jag ingen att ta ut det på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar