lördag 23 juli 2011

Fantasi 1.0

Jag har en fantasi som jag finner svår att tala om.
En fantasi som enligt alla statistikens lagar är bland det vanligaste en kvinna kan fantisera om och ändå finner jag just den fantasin svår att tala om.

När jag rör vid mig själv så fantiserar jag om våldtäkt och dominanta män.
Jag drömmer om att bli nertvingad, örfilad, uppläxad.
Jag vill bli släng på min säng, upptryckt mot en vägg, fasthållen. Ifråntagen all min makt.
Jag vill bli tvingad.
Nertryckt.

"Sug min kuk din slyna".

Fråntagen alternativen och örfilad om jag vägrar.
Spruta mig i ansiktet.
Flyttad med ren och skär manskraft.
Tagen med våld.
Bunden, smiskad.

"Det här gillar du ditt luder."
"Du ska få precis vad du förtjänar.."

Låta orden hänga i luften som ett hot om att det kan bli värre om jag inte lyder.
Jag är inte typen som lyder så straffet kommer alltid.
En rejäl smäll och ytterligare tid innan jag får komma.
Använd mig som ett redskap för din njutning.
Träng in i mig, ta ifrån mig min rörelsefrihet, dämpa min andning.
Bit mig, riv mig, nyp mig, dominera mig.
Använd mig, utnyttja mig.

"Ligg stilla din hora, Jag lovar att du kommer att njuta av detta lika mycket som jag."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar