fredag 12 november 2010

Jag kan inte andas.

Ibland när Han lägger sina fingrar mot min hud känner jag att luften går ur mig, att andas blir så svårt. Jag flämtar efter luft, borde egentligen vara hög på syre men den tycks vaporisera innan min kropp hinner ta upp något av det.
Jag blir alldeles matt i kroppen, känner mig febrig och lätt i huvudet. Hans beröring har en märklig effekt på mig, en effekt jag aldrig varit med om förr.
Jag har upplevt åtrå innan, men detta är något annat. Jag vet inte vad det är, men jag vill ha mer av det.
Hans hud mot min hud får hela min värld att rämna, alla känslor vill ut så att han får plats under mitt skinn.
Jag har aldrig varit med om känslan att vilja bli helt uppslukad förr, men detta..
Detta är något helt nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar