söndag 28 november 2010

Han.

Just nu saknar jag hans kropp till den milda grad att det håller på att driva mig till vansinne. Jag saknar hans breda axlar, hans halsgrop. Doften av hans hals, känslan av hans hud över revbenen. Hans hårda mage, hans muskulösa ben, och den där fantastiska rumpan.

Hans långa fingrar, starka armar.. Åhh.. gud hans armar. Hans muskulösa axlar.
Hans blick, den där tunga mörka blicken.

Jag saknar hans tunga, hans smak på min hud, hans smak i min mun. Jag saknar känslan av honom i mig, hans tyngd mot mig.

Hans hand när han smiskar till mig över häcken. Jag saknar och åtrår honom så mycket just nu att jag håller på att krevera av lust, så mycket att jag skakar.
Mina händer skaker och jag kan knappt andas just nu.

jag skulle vilja ha den mannen i min säng just precis nu, känna honom, känna hans doft, smaka hans svett, bli intrasslad med honom och somna utpumpad mot honom med vetskapen om att både han och jag kommer att lukta sex när vi vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar