tisdag 14 maj 2013

Midsommarnatt.


Jag kommer aldrig sluta ha den natten i mitt huvud.
Hur jag följde en främling hem och hade sex till solen gick upp.
Hur jag lyckades få en timme sömn innan det var dags för jobb.
Hur mina ben värkte, läpparna bultade och min hårbotten ömmade.
Det fanns inte en ställning vi inte provade du och jag.
Det fanns inte en bit av min kropp du inte smakade.
Jag stönade, skälvde, skrek och såg hela universum framför mina ögon.
Vi hade bra sex. Fantastiskt till och med.
 

Innan verkligheten kom ifatt.
Men sexet. Vått. Hett. Frigjort.
 

Du slickade mig till mina lår vibrerade och jag inte kunde andas av upphetsning.
Du drog mig i håret, viskade i mitt öra och lämnade mig mållös.
Du bet mig i axeln och hela min värld snurrade.
Jag målade dina tatueringar med min tunga och lät mina naglar lämna nya spår på din hud.
Jag smekte den tunna huden på ditt ollon med min tunga och njöt av din sälta.
Jag sög girigt till du kom i min mun och sen började vi om igen.
Vi skrattade, brottades och njöt en hel natt till jag somnade fuktig och naken mot dig med din hand begravd mellan mina lår och din andedräkt i min mun.





Vi hade många nätter men aldrig mer en sån natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar