torsdag 10 mars 2011

En ostillad hunger.

Varför kan jag inte sluta drömma om dessa män?
De senaste nätterna har varit ett hopkok av saker som jag inte kan skriva ut på min vanliga blogg.
Jag har drömt om kyssarna jag fått mot min tinning, om långa ben som legat ihoptrasslade med mina.
Jag har framförallt drömt om den senaste mannen jag hade i min säng.
Jag har drömt om hans beröring, om hans kyssar.
Om hans skäggstubb och hans doft.
Jag drömde att han smekte mig tills jag ville skrika rakt ut av frustration.
Och det var tyvärr ett ganska vanligt förekommande fenomen på ett bitterljuvt sätt.
Han drev alltid mig så nära, men ibland så ville inte min kropp ge med sig.
Och nu återupplever jag hans tunga, hans fingrar och hans silkeslena hud var och varannan natt och vaknar hungrig efter sex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar